VERZENDEN

1. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

We streven ernaar binnen de week te leveren. Is je bestelling toch dringender, geef dat dan even aan door bij opmerkingen of door een mailtje te sturen naar zeepjesenco@gmail.com

We proberen de binnengekomen bestellingen te verzenden op dezelfde dag als de dag waarop de desbetreffende betaling binnen komt, met uitzondering van zaterdag en zondag.

2. Wat zijn mijn verzendkosten?
Alle kosten voor verzending van je bestelling worden getoond vóór je je bestelling bevestigd. Verzending gebeurt via Bpost en Mondial Relay afhaalpunt.

3. Liever afhalen?
Wanneer je je bestelling doet, kan je eveneens ook aangeven wanneer je je bestelling het liefst komt ophalen. Let op, dit kan niet meer de dag zelf, hoogstens de volgende dag indien dit geen zondag. Je zal een mailtje ontvangen ter bevestiging.

4. Levering aan huis

Wanneer je bij uw bestelling aangeeft dat je uw bestelling aan huis geleverd wilt, dan leveren wij uw bestelling de eerstvolgende dag na je bestelling én ontvangst van je betaling. Je zal een mailtje ontvangen ter bevestiging van wanneer wij gaan leveren.

5. Beschadigde producten
Hoewel elke inspanning is genomen om zeker te zijn van een veilige levering is het soms mogelijk dat een product beschadigd wordt tijdens de verzending. Mocht dit gebeurd zijn bij een product uit jouw bestelling, laat dit dan zo snel mogelijk weten via zeepjesenco.be
Zeepjes & Co kan niet aansprakelijk gesteld worden voor verlies, diefstal of beschadiging tijdens het verzenden. Wij verpakken de producten op een dusdanige manier dat beschadigingen bijna onmogelijk zijn.

6. Terugsturen
De Belgische wet op de handelspraktijken en de informatie en de bescherming van de consument van 14 juli 1991, laat de koper toe binnen de 14 werkdagen na ontvangst van het product de verkoper te informeren dat hij/zij van het verkoop afziet.
Als je niet tevreden bent, kan je bestelde producten terugsturen binnen 14 werkdagen na ontvangst van je bestelling. Je bent dan wel zelf verantwoordelijk voor de kosten van de terugzending. De aankoopprijs van het product zal worden terugbetaald binnen twee weken na ontvangst van het teruggestuurde product.
Zeepjes & Co kan teruggestuurde artikelen weigeren, niet of slechts gedeeltelijk terugbetalen wanneer de terugzending niet voldoende gefrankeerd werd, de terugstuur termijn verstreken is, de productverpakking beschadigd of verwijderd is, het product geopend of gebruikt is of het product niet teruggestuurd is in zijn originele verpakking.
Verwittig steeds op voorhand dat je een product wenst terug te sturen (zeepjesenco@gmail.com). Stuur daarna het onbeschadigde product in de originele verpakking voldoende gefrankeerd op naar: Zeepjes & Co, retourzending, Gansakker 87, B-2440 Geel. Wij aanvaarden enkel retourzendingen na telefonisch contact of contact via mail.
Wanneer kunt u retourneren? Hebben wij een foutje gemaakt bij het inpakken en hebben we u het verkeerde product verstuurd? Geef dan onmiddellijk een seintje vooraleer het product te openen. Deze producten worden na overleg gewisseld. De artikelen dienen wel ongeopend en in hun originele verpakking toegestuurd worden. Indien de producten reeds gebruikt werden of geopend werden, kunnen ze niet meer teruggestuurd worden!
Annulatie van je bestelling is enkel mogelijk kort na het uitvoeren van je bestelling en vooraleer deze verstuurd wordt.
Indien er sprake is van overmacht, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld in geval van vertraging of niet-naleving van onze verbintenissen ten gevolge van externe elementen buiten onze controle, of de onmogelijkheid om onze materialen en goederen aan te schaffen. In deze gevallen van overmacht behouden wij ons het recht voor de overeenkomst (gedeeltelijk of geheel) te ontbinden zonder aansprakelijkheid op te lopen tegenover jou, onze klant.